Reklama na ekranach w komunikacji miejskiej
Tradycyjne billboardy? Raczej przestarzałe.
Tradycyjne banery z wyjątkiem tych zamontowanych na skrzyżowaniach nie zwracają większej uwagi. Umieszczone wysoko statyczne konstrukcje są spotykane najczęściej przez osoby w dynamicznym ruchu, które dodatkowo rozmawiają przez telefony, przechodzą przez światła, prowadzą samochód. Ludzie tacy odbierają jednocześnie wiele bodźców, śpieszą się i ich uwaga jest skupiona na priorytetach, jakimi jest najczęściej bezpieczna podróż, zdążenie w wyznaczone miejsce, a nie rozglądanie się dookoła i obserwacja billboardów, które są nad ich głowami.
Reklama na ekranach LCD MPK Poznań to rozwiązanie, które działa i jest pozy-tywnie odbierane przez pasażerów wszystkich pokoleń. W czasie podróży w autobusie czy tramwaju mamy czas żeby rozejrzeć się i obejrzeć ciekawy komunikat, który przez swój dynamizm przykuwa wzrok i umila czas.
Wyobraź to sobie...
Jesteś mieszkańcem Poznania. Na co dzień podróżujesz transportem miejskim. Za każdym razem, kiedy wsiadasz do autobusu czy tramwaju, nie wiesz gdzie masz spoglądać, najczęściej korzystasz z telefonu, chociaż na krótkich trasach i w tłumie może to być niekomfortowe. Rzadko masz okazję swobodnie patrzeć przez okno, a przyglądać się ludziom nie wypada. Trochę niezręczna sytuacja. Od takich sytuacji może cię uratować reklama w komunikacji miejskiej w Poznaniu. Zawieszasz wzrok na ekranie prezentującym zróżnicowane treści – ciekawostki, informacje, wia-domości, czasem reklamy – i spokojnie mija Ci trasa.
Reklama w autobusach MPK Poznań? Tak, ale nie tylko.
Sytuacja wydaje się klarowna. Jako przedsiębiorca zależy ci, by przedstawić swój produkt czy usługę od najlepszej strony, wykorzystując do tego kreatywne oraz sku-teczne środki. Tylko reklama w MPK Poznań to uwzględnia. Odporność i trwałość na każde warunki pogodowe, zaś jakość zawsze na wysokim poziomie. Wyświetlany może być pojedynczy obraz, jak w przypadku billboardów, ale nic nie stoi na prze-szkodzie, by skorzystać z innej formy, jaką będzie spot lub krótka animacja. To wszystko w kolorze! Ogromną zaletą jest liczba pasażerów, którzy każdego dnia korzystają z autobusów i tramwajów miejskich – potencjalnych odbiorców reklamy.
W 2016 r. Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego poinformował, że:
„Autobusy i tramwaje przewiozły 226,6 miliona pasażerów (w 2014 roku było ich 208 milionów).” *1
Utwierdza to w fakcie, że reklamy LCD w transporcie miejskim działają na szeroką skalę w krótkim czasie. W autobusach i tramwajach miejskich mieszkańcy Poznania i okolic spędzają znaczącą ilość czasu. Decyzja o tym, że wybierają transport publiczny najczęściej nie jest wymuszona sytuacją ekonomiczną, tylko wynika z klasycznych problemów ludzi mieszkających w dużych miastach jak brak miejsc parkingowych w centrum oraz wysokie koszty związanie z utrzymaniem samochodów oraz opłaceniem dodatkowych miejsc parkingowych.
Wniosek jest jeden – reklama w komunikacji miejskiej w Poznaniu, to optymalny wybór dla Twojego biznesu.
*1 (Źródło: https://gloswielkopolski.pl/ztm-poznan-coraz-wiecej-osob-jezdzi-tramwajami-i-autobusami/ar/9491283)

Zamów bezpłatną wycenę
Zapraszamy do kontaktu! Bezpłatna wycena dotyczy wstępnej kalkulacji stworzonej na podstawie parametrów podanych przez Ciebie. Prosimy przygotuj nam interesującą Cię lokalizację, długość spotu i okres emisji.